Videoproduksjon: Abelia

Videoproduksjon

  • Kunde: Abelia
  • Hva vi gjorde:Videoproduksjon
  • Link: Abelia

Bakgrunn

I forbindelse med sin årskonferanse ønsket Abelia å starte dagen med en video for å innlede og sette rammene for dagen. Konferansen hadde tittelen "Frøken Norge" og tok for seg hva Norge skulle leve av etter oljen. En enkel oppgave.

Målsetninger

  • Sette rammene for konferansen
  • Vekke oppmerksomhet
  • Utfordre rammer

Løsning

Abelia er en fremoverlent kunde som ikke går av veien for å utfordre de tradisjonelle rammene og dermed ble vår oppgave veldig enkel. Nøkkelordene var "Frøken Norge", "olje" og "oppmerksomhet". Videoen av en norsk frøken som bader i olje vakte såpass oppmerksomhet at den ble gjenstand for lederen i Dagens Næringsliv påfølgende dag. En litt morsom anekdote er at skuespilleren i filmen har blitt kåret til Frøken Norge og er vår representant i Miss Universe 2015.

Ta kontakt

Ta gjerne kontakt med oss?

Vi er bare en samtale unna +47 917 43 933

Choose Colour